Sorry... :/

Sorry, att jag inte har bloggat på ett långt tag men har faktiskt inte haft tid...
Ja, vad har hänt i veckan...?

Måndag: Skola och sen hem till Julia<3
Tisdag: Skola och sen ridning, då fick jag rida Nelly och vi hoppade ca 40cm, hon är ju bara en envis shettis :)
Onsdag: Skola
Torsdag: Skola, efter skolan åkte jag, Kelly, Jennie och Vicis skridskor och bara var :) Efter det följde Kelly med mig hem och sen var det möte inför klass 6 skolresa :) Vi ska till Barnens Ö (två nätter) sen ska vi till Grönan ( då ska vi bo på hotell i en natt)
Fredag (idag) : Har varit i skolan, ska väl snart till pappa och vi ska flyta mitt rum :)
Lördag: Kanske jag ska sova över hos min syster och ha de trevligt med henne<3
Söndag: har inget inplanerat :P



Ha en bra helg! // Mandis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0