Klantig jag är...

Hallojs! Ja, som rubriken lyder har jag varit klantig. Alina, en tjej, hjälpte till med den förra headern. Sen skulle jag försöka fatta hur man gör. Men då klantade jag bara till det. Därför är det som det är just nu. Men ni ska få se headern jag gjorde med jultema :)





Ja, så ser den ut!



Idag har jag firat jul med pappa hemma hos farmor och farfar. Av farmor och farfar fick jag ett kort och 1000kr. Det är ju helt okej med pengar ;) Av pappa fick jag Nintendo DSi XL. Den är blåååååå!!!!!! Min favvofärg!!!!!!
Till DS:en fick jag ett LPS:spel. Pappa visste ju inte vad jag ville ha för spel. Men det blir att köpa fler imorgon ;) Sen fick jag oxå ett skydd till DS:en + hörlurar så att alla runt om kring en slipper höra allt ljud ;P
Så här ser den ut:
 fin va???

Nej, kommer ett till inlägg snart!!!!


See ya!!!! //Mandis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0