Julafton är över och nu är det Juldagen kvar ;)

Halloj och God jul!
igår var jag hemma hos mamma och firade julafton. Där fick jag:

Ett väggfäste till min TV

Trådlöst tangentbord + trådlös mus

Ett svart Shabrack med ett blommönster på

Ett spel till Playstations 2

En tavla till min örhängen

Halsband gjorda av min moster Keithy

Ett par örhängen

Och mycket mer ;)

Nu sitter jag hemma hos pappa och sen bär det av till Farmor och Farfar. Där kommer jag få mera presenter ;)
Nej, nu ska ni få lite bilder ;)

 Jag och Anna på Björkviks ponnyridskola

 Högst upp till vänter är det Tussilago (Tussi), brevid henne är det jag och Julle, längst ner till vänster är det Rednex och bervid honom är det Trolle.


See ya!! //Mandis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0